Grym kväll :)

Efter skolan idag så åkte jag med Matilda till Forum då hon väntade på mig när jag duschade, tack du ^^)<3. Sedan så mötte jag Ebba, Malen-e och Bella på BK då vi satt där ett tag, sen så kom Fellan då hon, jag och Ebba gick runt och kolla efter present till Kattis. Sedan så åkte vi till Björknäs där vi skulle äta. Sjuuukt gott det var och så mycket mat. Rätt äckligt mätt just nu (men på ett bra sätt;)). Haha till förrätt blev det skagentoast, till varmrätt tog nästan alla "black and white" då det var 2 olika kött (ha-ha kommer inte ihåg vilka^^), bea, någon annan sås och pommes. OCh till efterrätt blev det tårta :D. Vid 20.30 kom mamma och hämtade mig och nu är jag hemma :D Gött! Ahja vii höres, ska kolla lite matte nu då vi har matte nationella imorgon, ooaahhhh... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0