VINNARE!!

Vi vann finalen mot Göteborg efter 6 shoot out!! Sååå skööönt =D=D!!!! Vi ledde hela matchen men sen när det är ca 5 minuter kvar så leder Göteborg med 3 bollar.. Kan säga då att jag hade gett upp.. Hehe!! Men sen blev det i alla fall lika!! Och i Sverige Cupen är det inte förlängning utan endast Shoot out. Det är som kontringar kan man säga. Lite svårt att förklara men men... Börjar med att båda lagen valde ut 5 var från varje lag som skulle springa de här kontringarna då. Vi satt endast ett skott eller 2 var det nog. Och Götebrorg satt också bara 2. Sen fick vi var sin till. Då räddar jag den och sen sätter vi den. Sååå jävla skönt!! hihihi =D=D.... Nu måste jag i alla fall sova. Håller på att döööö.... 




Haha, en bild vi tog första dagen tror jag. STOCKHOLM ;D;D <3 Tredje året i rad Sthlm vinner tror jag .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0