Vanlig skoldag ;D

Sitter och kollar Vänner nu. Det går helt ärlugt föra handboll. I alla fall om det inte är Sverige som spelar ;). Min dag är väll inte så mycket att skryta om. Den har väll varit.. vanlig?? Fast det som är ett STORT + är att vi har rätt soft schema på tisdagar. Tummen upp för det (Y). Ahja, nu ska jag kolla Vänner så bye bye!!!


Just det. När jag var i Österrike och vi var på väg hem så köpte jag Kinderchoklad i taxfreen som fanns där. Det är typ 32 stycken "bars" eller vad man ska säga. Sitter faktist och äter några nu. Mycket gott^^ Fast det är inte lika stora som sånna där "vanliga" man köper i affären, utan de är alldeles lagom. Specellt om man fick 32 stycken ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0