Sverige Cupen imorgon

Nu har jag packat klart. Eller jag tror det, men det känns som om det är en pytte hög med kläder om man jämför hur mycket jag brukar ha med mig :O. Som sagt åker jag till Katrineholm och ska spela Sverige Cupen imorgon med Stockholm. Ska bli askul =D=D. Nu ska jag snart äta lite tårta. Hihi! Glömde btw att min underbaraste mamma fyllde år igår. GRATTIS! Men ha det bäst. Tror också jag hinner med ett inlägg imorgon faktiskt eftersom vi är tvingade av tränarna att äta frukost och lunch innan vi kommer till bussen imorgon som vi ska ta till Katrineholm. Frukost och lunch innan klockan 11.00, lyckat?? Så det blir väll att kliva upp tidigt!! (Y)


hahahaha, vad fiin man kan se ut. Jag gör ju verkligen allt för den här bloggen. ;D;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0