Söndag

Nu är jag hemma efter en match mot Bolton. Det blev lika, 15-15-´. Nu ska jag snart börja packa lite. Sen måste jag lämna in läxa jag har.. blääää!! Sen ska jag äta. Har bestämmt mig att jag ska börja på läxan klockan 19.00 så nu är det spikat. Måste sluta med att skjuta upp allt det tråkiga hela tiden. Skulle egentligen ha gjort läxan i fredags men fanns så mycket annat att göra då. Som att sitta vid tex facebook;). Ahja lite shopping blev det idag. Faktist ALLT jag skulle köpa också. Bra !!


       
Detta var de jag köpte. En svart långarmad tröja ifrån JC. Köpte en sån vit i fredags tror jag att det var och tyckte de var supersköna. Sen köpte jag foundation, toffsar och hårspännen ifrån Kicks. Och även 3 par trosor ifrån GinaTricot. Har 8 par sånna nu och nästan alla i olika färger. Toror 2 st är lika dana ;)

   
        
Sen köpte jag ett par handbollsskor ifrån Stadium. Lika dana som jag redan har men de börjar bli lite slitna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0