Shopping idag

Idag var jag och shoppade i Forum med Matilda. Blev liite hem i alla fall :D Mycket nöjd med köpen faktist. Sen nu på kvällen har jag tränat med laget. Gick inte bra.... :(
Ahja, nu ska ni få se min shopping hade jag tänkt. Hade inte så mycket mer att skriva;) Natt natt!!*


En grymt snygg och STOR klocka som jag köpte för 250 :- från Ur&Penn (eller det blev 320 eftersom jag tog försäkring). Älskar den :D!!! Sen köpte jag ett linne som är supergulligt att ha på sommaren till shorts, bara 50 :- kostade den från Cubus.


Linnet på bilden köpte jag inte idag utan det köpte jag faktist i Österrike. Jag och Matilda hade 30 minuter på oss innan vi skulle samlas på hotellet igen för att åka till flygplatsen på fredagen, och då han jag få med mig den här. Tyckte den var söt så där ;) Köstade 6,85 euro så det är väll 55 :- någonting (Y). Sen så köpte jag den här skinnjackan idag. Från VeroModa för 500 :-. Suuuper !! Gillade den mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0