Lyckat (Y) ;)

Sitter just nu och lyssnar lite på musik och är färdigpackad och klar. Snart bär det av till ekvallen och ska träna med juniorera/damerna! Haha, som ni vet så drar jag till Österrike nästa vecka?? >Och då ska man bo 2 och 2 hos familjer där i Wien. De flesta ska bo hos elever som går i en skola där medans jag och Lovisa (hon jag ska sova med som går i den andra klassen) kanske ska bo med en engelska lärare!!!! (som jobbar där på skolan) Haha, hur stor är chansen att just jag som är så gryyym på engelska ska få bo med en engelskalärare??? Ahja, kan bara säga att jag inte länktar like mycket nu på att åka som jag gjorde innan.. Kommer skämma ut mig totalt. Men får väll hoppas att det inte blir så.... Ahja, bye bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0