Lite träning idag!

Idag så tränade jag lite med stadslaget. Körde inte så mycket eftersom jag inte var helt frisk än. Fick träna lite på utkast och körde lite match. Fick även Stockholms overallen som vi ska ha. Sen fick jag skjuts till Forum där jag mötte syrran och mamma. Köpte ett par löparbyxor från Intersport, leggins från MQ och en kofta ifrån Zara. Kan nog ta lite kort sen om jag har lust! Nu ska jag proppa i mig ALLT här hemma som ska göra mig frisk. Ska slänga i mig min andra resorb nu tror jag, blev ganska yr när jag sprang på träningen :S:S. Ahja skriver väll mer sen :)

Kommentarer
Postat av: J to the ojo

Bli frisk, frisk, frisk!!!!!

2011-01-05 @ 21:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0