Hos Emma ;D

Igår när jag kom hem ifrån Tumba matchen ( som vi btw förlorade ) så duschade jag och gjorde i ordning mig sen drog jag ner till centrum och mötte upp Emma, Alice och Matilda. vi skulle köpa massa mat, godis filmer och dricka till kvällen som vi skulle spendera hemma hos Emma. Haha, lyckat blev det tyckte jag. Vi kollade 3 av 5 filmer vi hyrde. En kollade vi också på imorse. Sen lyssnade vi på musik, satt vid fb och ringde massa.. ahja!! Idag gick vi upp 10.00. Tyckte det var rätt tidigt ändå eftersom vi somnade runt 06.00. Haha!! Ahja nu är jag hemma och ska bara ta det lugnt. Blir väll att göra lite läxor också. Just det. Sen har jag engelska muntligt nu i veckan. Bajs! Hörtes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0