4 januari

Hur jag mår nu? Joo, helt okej faktist, inte frisk men bättre än första och andra dan. Idag gick jag upp vid 11.00-12.00 tiden. Åt lite frulle osv. Sen åkte jag och handlade lite med pappa. Sen när jag kom hem kollade jag på vänner och somnade då som vanligt och sov några timmar -,-. Imorgon har jag ju stadslagsträning från 13.00 till 15.00. TROR jags ska träna då om min kropp tillåter det. Sen har jag egentligen en träning med laget senare på kvällen men tror jag skippar den om jag är med på den första träningen. Så frisk tror jag inte att jag kommer vara imorgon så att jag kan träna så mycket. Men nu ska jag kolla vänner och äta glass :).

Kommentarer
Postat av: Felicia

Om du är sjuk så ska du inte träna alls din mupp! ;) Och du kan inte vara med på stadslagsträningen och sen skippa våran ju :( :( :( :( <3

2011-01-04 @ 19:54:33
URL: http:// feliciasterner.blogg.se/
Postat av: Felicia

Om du är sjuk så ska du inte träna alls din mupp! ;) Och du kan inte vara med på stadslagsträningen och sen skippa våran ju :( :( :( :( <3

2011-01-04 @ 19:55:18
URL: http:// feliciasterner.blogg.se/
Postat av: vendela

men att starta med debbelpass efter att ha vart sjuk kankse inte är det bästa och jag har missat de 4-5 senaste stadslagsträningarna!...:S:S

2011-01-04 @ 21:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0