Vill ha sommar...

Idag har jag spelat match mot Årsta AIK. Det gick väll bra. Jag tror vi vann med 28-8. Sen efter det så duchade jag i hallen, sedan åkte vi och handlade massa godis med mera. Nu sitter jag och ska kolla på melodifestivalen. Eller vet inte om jag ska kolla på det. Tycker inte det är så roligt. Blir väll att ladda ner någon film eller något och äta massa godis:). Sen sitter jag nu och kollar in H&M hemisda. Tror jag ska klicka hem lite. Längtar för äckligt mycket till sommaren så det är väll det ända sättat att "lindra" min länktan lite. Usch, vill ha sommar NU! Ajhja, höres :)


Puderfärg på shortsen och mörkblå på tröjan. Fint fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0