tooorsdag

Idag var det en vanlig skolad faktiskt. Hade idrott på morgonen och handboll sista timmen. Så jag slutade alltså 16.00! Idag var lektionerna rätt chilla. Hade lite genomgång på svenskan om när vi ska ha de olika nationella och så. Sen var det skön engelska lektion. Läraren var med en grupp och körde engelska nationella då satt resten av klassen i klassrummet och lyssna på musik typ. Nu när jag har kommit hem jag bara tagit det lugnt. Ätit och suttit vid datan.

Imorgon i alla fall så går jag i skola till 12.25 som vanligt sen så har jag träning 17.00 till 19.00 sen ska jag med nästan hela familjen till stan och äta på resturang, myysigt! Min syrra ska ha någon middag med mera här hemma såå. Ahh!! Hon fyller 20 imorgon!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0