Till Göteborg för SM

Nu klockan 14.00 så drar jag med laget och ska åka till Göteborg för att spela SM steg 4! Galet ;D. Vi åker som sagt klockan 14.00 och planerar vara framme 20.30 men tror det kommer bli ganska myckeyt försenat eftersom de är den snökaosen som det är ute. Trååååkit!! Ahja!! I Helgen har vi SKånella, Skövde och Eksjö i gruppen. Blir väll bra!? Nu ska jag bara packa klart sen blir det väll lunch osv. Trror jag kommer ta med mig datan för att kunna träna NO som vi har prov på till måndag...... 



Detta ska jag ha med mig för att äta i bussen, mums <3 Haha, hittade något kesomellanmål (?).. Undra vad det kan vara. Tror det är keso, sen lägger man i nötter och torkad frukt som finns i locket, lät inte det gott!??? :D Hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0