Restaurang :)

Efter träningen så duschade jag sen åkte jag ju med mamma, pappa och Anton och åt på restaurang :D. Mycket gott kan jag säga. Jag åt buffé där och det finns ju massa att välja mellan. Älskar att äta där. Jag åt sushi, thai, sen något där man plockar på sig allt man vill ha sen vockar dem det. Typ massa olika sorters kött, grönsaker nudlar osv. Sen blev det efterrätt. Det blev friterad banan med glass och sås. Även lite frukter och så. 
Nu när jag har kommit hem har jag bara kollat runt här på datan. Men snart ska jag kolla på film (never back down) och äta kladdkaka med glass, maränger och kolasås. HAHAH! Vet inte om jag kommer äta det eller om det ens passar med varandra? Vet ju att glass och kladdkaka funkar i alla fall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0