"Prov vecka"

Idag har jag åkt till Mölnvik med mamma och solade lite medans hon letade löperskor till sig själv. Tror jag inte ska sola mer på ett tag nu, börjar typ bli grå.. Haha, nej men ahh, inte så bra och sola för ofta =D. Sen när jag kom hem så pluggade jag matte i ca 1.5 timma. Var skönt att få det gjort. Har ju en del läxor och prov i veckan nu. Läste på Ebbas blogg att vi typ hade 5 prov. Började dirket räkna och insåg att vi fan har det. Jobbbiiiiggggtt!! Ahja höres:)

Måndag: Matteprov- VG & MVG delen
Tisdag: Svenska nationella läsförståelse
Ondsag: No G delen och engelska nationella muntligt (vi har inte gjort det än)
Torsdag: Svenska nationella, uppsatsen ( i 3 timmar.. seegt)

Sen ska jag även ha gjort 3 danser till 3 låtar klart till onsdag. HATAR att göra det.. Sååå tråkit...

uppdate: Juste, sem får jag inte glömma att jag har SO redovisning också. Tack Alice:)

Kommentarer
Postat av: Watson

Glöm inte SO-redovisningen också! ;) <3

2011-02-06 @ 16:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0