Pluggat hela dan

Shiiiit!!!! Idag gick jag upp vid 11 tiden med liten klump i magen eftersom en hel NO redovisning skulle vara klar idag och hade inte ens börjat eller en idé om vad jag skulle skriva om. Men jag började med att äta lite frulla snabbt, sen så gjorde jag idrottsanalysen. Är fortfarande inte klar men den, ska nog bli det imorgon. Sen gjorde jag 5 sidor matte. Var inte så svårt men fortfarande duktigt av mig. Sen vid 13.00-14.00 tiden började jag göra på min NO redovisning och har hållit på med den tills nu 19.30... Den är inte GRYM men jag är sjuuukt nöjda att jag fick den klar och ens har gjort den:O Mitt mål var att inte ha något kvar innan Solisidan och Wallander är ikväll och det målet fixade jag :D Ahja, jag lever ifall ni undrade men har huvudvärk nu eftersom jag typ har suttit vid datan hela dagen... hähä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0