Piano...!?!?!

Idag var det ju måndag igen.. seeeeeeegt om du frågar mig :) men får väll peppa mig själv med att det snart är helg igen och sen LOV!!!! Idag så avslutade vi dagen med musik då jag skulle ha lärt mig spela en hel låt på piano. Men det är ett problem bara. För mig och från min synvinkel eller vad man ska säga ser alla tagenter (eller vad det nu heter^^) exakt lika dana ut och det finns lixom inget mönster... Svart och vitt, vitt och svart är det enda jag ser. Hur man än försöker hitta det där "mönstret" för att man ska klara av och spela på det så GÅR DET INTE. Så jaah ni kan ju gissa hur det har gått för mig och hur bra jag kommer vara på redovisningen, för den är nästa lektion! YEEEES säger jag bara ;D.. Nej men nu ska jag duscha efter ha kommit från träningen för att litet tag sen.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0