Nationella---

Jarrå, på morgonen idag körde vi lite svenska nationella. Nu är det igång;D. Det kändes väll.. OK!? Nej men tror inte jag kommer faila totalt på det. Vårt tema på läsförståelsen var i alla fall lättare än vad förra årets nationella var som 94:orna hade (i år var temat "eld och lågor" och förra året var det "gränslandet") Eller det tyckte iaf jag. Så det var ju bra! Annars har det varit en helt vanlig dag. Sitter just nu och håller på att göra musikanalys med mera.. Eller har inte ens gjort en nu men jag jobbar på det. Börjar få ont i huvudet nu när jag ska lyssna på en och samma låt 1356 gånger, speciellt när den låten jag valde suger ******.... Haha, ahjaaaaa!!! Nu ska jag fortsätta här i min ensamhet och dansa loss (nooot).. HÖRES :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0