Haha, blev ett inlägg endå...

Okej, jag kommer tillbaka idag istället, ångrar det där förra inlägget. Var bara lite upptagen då när jag skrev, haha!! Idag har det varit en lång dag som det alltid är på torsdagar.. Avslutades i alla fall med handboll sista lektionen men den var rätt lugn endå :). Sen så mötte jag mamma i Slussen vid 17.30 tiden och då åkte vi till tcentralen och kollade lite i gallrian, hittade inget.. Sen så åkte vi till Vittra vid Söder där som jag kommer ta som förstaval sen när vi ska söka gymnasium, jaa det ska ju vara inlämnat osv den 24 februari men det går ju att ändra sen så det är ju luuungt! Iaf så tycker jag den verkar mycket bra! Är lite tveksam till det där med att jobba i "case" som dem gör där men alla som går där eller har gått där sägar att det tar ca ett halvår innan man kommer igång med det sättat att arbeta så får väll ge det en chans eftersom det är handbollen jag vill åt :P... 
Men nu ska jag snart sova och höres imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0