Fredag och Lördag <3

Sitter just nu och dricker cola och äter apelsin, standard ;D Haha! Idag var det sista dagen i skolan inna lovet som är NU! Sååå sköönt!! Det var em chilldag. Kolla film på engelskan, spela spel på svenskan och gjorde nyheterna på so, fick till och med sluta tidigare på den;). Sen så efter skolan mötte jag och Ebba Melinda i Forum där vi fikade på Weynes. Sen efter det åkte vi till centrum och satt på Vedugns ganske länga och jag åt då pommes (de är däremot standard ;D). Sen när det var typ 1 timma kvar innan träningen började så gick vi till hallen där vi lekte lite med boll, hehe. Nu efter träningen så har jag ätet middag och sovit. Hihi, somnas så lätt!! Sov tex igår från 18.30 till 22.30 shiiit. Imorgon i alla fall så har jag samling 12.15 och ska spela med damerna. Kommer inte bli något spelande direkt utan är endast andramålvakt men endå. Sen blir det tjejmiddag hoss Fellan som sagt ;D Natt natt!!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0