Fredag = Ingen skola

Tjaaa tjaaa!! Visste ni att jag just idag ÄLSKAR snön!? :D Haha nej men ingen skola idag inte för det går typ inga bussar :S. Var först snack om att skolan var inställd idag men sen var den inte det!? Eller nåt.. Men det är inte många som åkte till skolan i alla fall. Annars hade jag bara gått 2 lektioner idag och sen skulle jag gå hem innan engelskan började eftersom laget ska åka till Göteborg klockan 14.00 idag!!! Taggisshh!!! =D



Tagen precis utanför köksfönstret :D.. Fast lite ledsen blir man ju, det höll ju på att bli vår.. Och om det hade varit lördag idag hade jag HATAT snön för då hade jag suttit här hemma insöad.... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0