engelska nationella..

Tjaaa! Idag kom jag typ 35 minuter försent till skolan pga att jag trodde vi började 09.30 och inte 09.00. Vi började ju 09.30 förra veckan så trodde det var samma denna vecka. Men icke -,- Sen på engelskan så var det engelska muntligt nationella.. Gick ju braa.. eller!?? haha, nej men fick G+ i alla fall och dey kan jag skriva ut stolt här på bloggen för det är jag super glad för att jag fick :D. Sen efter handbollen som var sista lektionen åkte vi ner till centrum och köpte late mat för att äta innan matchen som började klockan 18.00 mot Tyresö. Det blev lika. Nu ska jag öva lite på olika skrivsätt (?) eller vad det heter (typ som krönika nocell osv)  eftersom det är svenska nationella uppsatts imorgon i 3 timmar :(... Kill meee... Ahja!! Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0