Trött...

Idag har det varit en mycket lugn dag! Jag började 08.35 och slutade 14.15 och var väll hemma en timme senare? Sen kom Matilda till mig och vi ringde efter sommarjobb, vi får väll se hur det går med det :P. Sen så somnade jag i en timma och vaknade väll vid 18.40? Sen så bytte jag om direkt nästan (efter 1 år letande efter mina kläder -,-) och gick ut och sprang osv :). Nu sitter jag här vid datan iaf och ska snart ta en dusch;D BYEEE



Bilden tog jag igår när jag låg och solade, guuud vad skönt det var! Det var inte alls lika soligt idag såg jag när jag satt på lektionen och när jag var påväg hem, men det spelade ju ingen roll eftersom jag ändå satt inomhus... Rätt skönt att det var idag det var dåligt väder och inte igår.. Regnade det inte tom med idag?? :S tror det, 2 gånger... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0