Igår kväll

Var det Mycket trevligt. Jag kom hem till Ebba innan 7 tror jag de var då Paulina och Melinda höll på att färga Ebbas hår. Efter ett tag (några timmar tror jag;D) så tog vi en paus och gjorde middag då det blev klyftpotatis, kött, vitlökssmör och grillad majs, mycket gott :D Sen så satte vi igång en film då Paulina åkte hem efter ett tag. Sen så åt vi lite glass med jordgubbar och bara tog det lugnt. Kolla youtube klipp och spela lite kort.. Sen på natten så hade vi lite tråkigt då vi bestämde oss för att göra en "5 minuters kladdkaka". Då vi gjorde en kladdkaka i micron som var Melindas idé.. Haha eller det finns ju recept då det är meningen att göra den i micron men kan säga att det inte blev så lyckat. Vi hade längre en 5 minuter så det blev mer som bröd typ :S.. Haha, ahja!! Vid 11.00 så vakna vi, kolla en film, åt frukost och sen vid 20 i 2 tog jag och Melinda bussen hem. 
Ikväll vet jag inte alls vad jag ska göra då det är valborg :(.. ahjaa hoppas det inte blir att ligga hemma iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0