Fredag

Tjaaaa allihopa :D Är på ganska bra humör!!
Idag har det varit en riktigt chill dag. Började 09.15 och slutade 12.25 och det var jättesköna lektioner! Sen så åkte jag till Forum med Ebba och sen kom Mel och då gick vi runt och kolla lite och då köpte jag ett par jeans på H&M och ett vitt linne. Sen så gick dem och skulle köpa hårfärg då fortsatte jag och kolla. Sedan åkte jag till Sickla och kolla där, köpte en blus där på veromoda. Skulle egentligen möta mamma där men ist åkte jag tillbaka till Forum och mötte henne där istället då jag köpte ett till par jeans, lika dana men mörka. Sedan så gick jag och mamma och köpte löparskor så nu är de köpt. Sen gick vi och åt då jag åt thai och sen åkte vi hem typ. Nu ska jag kolla lite på datan sen tar jag bussen hem till Ebba, hare gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0