Trött!!!!!!!!

Det var en timma ungefär sen vi slutade fysen och jag ligger redan i sängen, färdig duschat och ätit och allt och ska sova. ÄR SÅ JÄ*LA TRÖTT!! Det ver så frymt jobbig fys idag!!!!!! Ahja, innan fysen så hade vi lite simtest och livräddning mm med klassen och det gick väll bra. Nej nu ska jag fortsätte kolla lite på datan sen så blir det sova.

P.s: Imorgon är det beeptest i skolan och nästa vecka är dte cooper och brutalbänk mm.. HUR ORKAR JAG! Sen är det träning nu på fredag som vanligt med laget och sen hela helgen är det matcher -,-.. Ahja, tur att det är kul i allfall

                             
                            
Om jag fortsätter i det här tempot kommer
                             jag se ut så här tillslut... hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0