torsdag

Denna dag hade jag väll inte all tur med mig ,men det gick bra endå!!:) Vi hade ifrott på morgonen, och då var jag redan ombytt till idrottkläder innan jag kom dit så jaa, självklart ska man glöma dem vanliga skorna hemma så man har ju gått runt med strumpr hela dan -,-. Sen så tog jag fel skåpsnyckel med mig och sen har jag ingen aning om var dem andra 3 nycklarna är så jag fick knipsa mitt lås. Jah, det höll i allfall i 3 veckor :) sen sista timman var handboll.
Idag så ska jag göra lite so och engelska, han inte redovisa idag utan ska göra det imorgon istället. Hare bra:)

            
                haha, bara för att jag hade en pissdag får ni en pissbild


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-09-30 @ 20:29:26
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0