Tisdag

Idag var skolan bra tror jag, inte så jätte seg som igår, lite skönar lektioner, eller!? Ahja, sen efter skolan så åkte jag och Matilda hem till mig och skulle plugga. Men det blev mest att kolla på tv och äta. Men sen så åkte vi hem till hennee och åt donken som hennes föräldrar kom hem med. Efter det så kolla vi lite på tv sen plugga vi 1-2 timmar. Sedan tog vi mopparna och lämna en film i mölnvik, och efter det åkte vi till Gustavsbergs stall eller vad det heter och kolla på Alice och Matilda syster när dem red. Trevligt!:) Vid 20.50 typ så skjutsade jag och Matilda Alice en bit innan hennes pappa kom och sedan åkte vi hem. Men nu ska jag duscha så bye bye :) 

                    
                     Tog bilden ifrån Matildas blogg, på mig när jag pluggar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0