Sthlmscupen dag 1!

Jaah, idag så spelad vi 3 matcher. Första matchen var mot Lidingö då vi vann med 7 bollar så det var ju bra :) sen så spelade vi även mot skuru lite senare och där vann vi med, men den matchen så skadade sig Ebba och Mel så det var ju inte alls bra. Men sen sista matchen så förlorade vi mot RP, jag fick även spela ute sista 10 minutrarna. Sen efter det kollade jag på matchen mellan Skogås och Irsta och vinnande lag av den matchen ska vi möta imorgon, och det blev Skogås. Sen gick jag och mamma till Forum och jag åt på Tasty Thai, sen gick jag även till Voromoda där jag fick med mig ett par jeansleggins :) nu har jag kollat på första avsnittet av idol på datan och lite annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0