Stadslagsträning klar

Jaa den gick ganksa bra faktist, har inte så mycket komentarer. Imorgon iallafall så ska jag kolla på laget när dem splelar mot Tumba klockan 11.15 typ, så det ska bli kul !!:D Sen så vid 14.30 ska vi åka och hämta Felicia för och sen åka till hallen och kolla på en match mellan två lag som vi ska möta i övermorgon (Haninge mot Bollstanäs) och sen vid 17.00 tiden är det match mot Opal, (just det, kanske inte har sagt att jag ska spela junior sm, klanske inte blir så mycket spela men endå, sen så är det första steget jag bara är uttagen till nu, :)) har hört att dem är riktit duktiga :S:S Ahja, sen så följer lilla Felicia med hem för att sova över här, kuuuul! Sen iövermorgon är det 2 matcher till. Men nu ska det duschat. Hare bääst!!

     
                    Hihi, en liten bild jag tog precis innan jag åkte, taggad !;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0