Skuru vann!

Ja, jag åkte till Kvarnberget för att fotas med laget och även enskillt, men jag hade glömt mjukisbrallor så det var bara att åka hem så snabbt som möjligt för att hinna, tog Matildas moppe eftersom hennes är snabbare ;) hittade byxerna iallafall efter typ 5-10 minuters letande, och jag, eller mamma hittade dem i en påse med kläder som skulle slängas,...... lyckat! Efter vi hade fotas klart åkte jag hem, fixade mig lite sen åkte jag och mamma till hallen och hämtade även upp Lelle pelle!! =D Matchen vann skuru pojkana iallfall, som egentligen är lite pinsamt eftersom Tyresö spelar i ELITSERIEEN :S Jaah, skuru fick bla 2 st raka röda kort, HAHA kul! men nu ska jag sova, så natt natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0