Ny overall och matchställ!

Jaa, idag så var det cooper, brutalbänk, chins och dips som stog på schema. Så det gick ju bra, NOOT. Sänkte mig groft i cooper, orkar inte ta i längre när jag springer med dem skolan, har lixom inget att bevisa eller vad man ska säga, det är HELT ANNAN SAK att springa i stadslagslägret tex :S. Sen slutade vi vid 14.30 typ och sen åkte jag hem, var lite hemma, packa om, sedan mötte jag Josse och Felicia och åt på Vedugnspizza innan det var juniorträning. Där gick det väll bra för mig (?). Sen så fick jag även matchställen och overallen eftersom det är stadslagsträning imorgon och jag inte kommer vara på lagets träning :) Men nu ska jag duscha, bye bye! :)



 
haha, bra bilderva? Noot, men det här är iallafall våra nyamatchställ och overaller,
riktit snygga om jag får säga det själv, älskar overallerna :)
Fast overallerna känns lite Skånella, har dem sånna? ahja, skit samma :P

Kommentarer
Postat av: kattis

SÅ JÄVLA SNYGGA :D

2010-09-16 @ 21:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0