Mycket på en gång nu!

Jag hatar värkligen måndagar. Vi har 6 lektioner och vi har sammanlagt 1 timma och 20 minuter rast ink LUNCH!! Det är sjuk. Det är 30 minuter lunch och 5 minuters raster förutom en som är 15.. HATAR DEN! I all fall så är den dagen avklarad nu, TUR! Efter skolan åkte jag hem, tog något snabbt och åt sen åkte jag ner till träningen som var mellan 17.30 till 20.00 eller när vi slutade. Var inte så många på någon utav träningarna, alla är sjuka eller något annat.

Imorgon: Ska jag skriva lite om eftersom jag är ganska säker på att jag inte kommer hinna skriva. Ska i all fall till mammas jobb efter jag slutat skolan klockan 14.20. Där jag ska vänta tills hon slutar som är runt 16.00 och dår får jag göra läxor. Sen så ska vi köpa jacka till mig, om den nu finns där. Sen klockan 19.00 är det fotografering med laget. Efter det klockan 21.00 ska jag till Nackabollhall då jag ska kolla på brorsan som ska möta Tyresö damer-elitlag. kul! Nu ska jag ta duchen, höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0