jeans...

Idag eller alla fredagar är riktigt najsiga :D Vi börjar 09.20 typ sen slutar vi 12.25 så det är bara 3 timmar i skolan. I like! ;D Men sen efter skolan så åkte jag och Matilda till forum där vi åt pommes (ofc), sen köpte jag lite godis ^^) och sen en chailatte :D Efter det åkte jag till Centrum där jag mötte mamma sedan åkte vi till filmkedjan där jag hämtade ut ett paket. Det var ett par jeans från h&m och ett par jeansleggins därifrån. Jeansen satt som en smäck men inte jeanslegginsen, sålde dem till syrran. Men om 40 minuter ska jag åka, ska åka till någon hall någon stans och träna med stadslaget :) kuul


Att ta kort på sig själv är fan i  mig inte lätt alltså, ahja, de här var de jeans som
jag ska behålla, ett par vanliga blåååååå :D:D ahja, hööörs!! =D=D

Kommentarer
Postat av: Anonym

FIIIINIIII!!! =D

2010-09-17 @ 16:48:25
URL: http://slumpens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0