är jag värd det, hahaha !:D

Är så trötte hela tiden nu, vet inte varför!!:( Ahja, kanske måste gå och lägga mig ÄNNU tidigare... Iallafall är det ingen träning idag SKÖNT! Funtar på om jag KANSKE ska ta "ledigt" ifrån handbollen imorgon :/ jag har ju annars Bosön på torsdag med klassen där det är tester, sen är det juniorträning efter det lite senare på kvällen. Sen så är det stadslaget på fredag sen är det hela helgen handboll... Vet inte om jag är "värd" lite ledigt imorgon (a) hihi ^^) tror kanske inte det, tänkte ju ta "ledigt" i sånna fall för att kolla på syrran som kanske ska spela första elitmatchen om det blir så :) ahja, hööres :)

               
                 Eller "värd" och "värd"... det är mer vad jag orkar och
                 vill, vill ju självklart träna, men jaah, jag vet inte just nu !

Kommentarer
Postat av: Linnea

Känner du för att ta ledigt ska du ju göra det, låter som du har så mycket ändå. Puss på dig sötnos! <3

2010-09-15 @ 15:43:08
URL: http://julychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0