Vinter?

Blääää säger jag bara på detta väder. När jag vaknade i morse fick jag reda på att det snöade (hade annars inte märkt det förns jag skulle gå ut genom dörren, tur att jag fick reda på det annars hade skinnjackan åkt på antagligen). Jag var inte så förvånade egentligen (?). Bussarna gick i alla fall som dem skulle hela dagen för mig. Men för dem flesta (som  jag har snackat med) kunde inte åka till skolan eller kom ganska mycket försent. Men då började dem senare än 08.00. Ahhja så det var väll "posetivt" för min del. Hade gärnat egentligen kunna missa lite av lektionen, hade inte gjort mig något :)

        
                  Så här såg det ut utanför mitt fönster för en stund sen,
                 just nu är det helt svart ute, faan vad det blir mörkt snabbt -,-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0