USM IMORGON STEG ETT HEMMA!

Är i sängen nu hemma mat Matilda, hon över just nu bakotkullerbyttor, haha säger bara att det 'är tur att hon övar i min säng så hon inte slår ihjäl sig, hon suger !!:S Ahja, idag har det vart skola, sen åkte vi till BK och åt, nice :) sen åkte vi till Jula och jag köpte hänglås (KODLÅS) och sen skulle jag till Sabis och köpa Chailatte pulver, men det fanns inte :( Sen åkte vi till Matilda, var där och sedan åkte vi till mig. Sen var det träning från 17.00-19.00.

IMORGON ÄR DET JU USM!!! STEG ETT HEMMA!! Alla måste ju kolla :D haha, så det blir att gå upp 08.00 imorgon och åta frulle sen så kanske vi går och sover igen sen blir det att äta lunch kl 12.00. Satsarlaget number one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0