Nyttigt...

Nu måste jag ta en dusch, har inte gjort det än, skabbit! Det var i alla fall först en timma handbollsträning sen var det en timmas fys. Det var väll nice! Sen så idag har jag haft NO redovisning, gick väll OK men fick ändå väldigt dåligt betyg -,- hihi!! Sen var även Alexandra Domeij i vår skola och gjorde en presentation från när hon började på handboll tills hon tog VM guld i Domenikanske, lät jävligt häftigt det där, man blir ju bara ännu mer motiverad att kämpa för en plats i stadslaget och det som kommer efter där om man nu skulle komma med i stadslaget, även att man även ALIDRIG ska ge upp även om man har sina dåliga stunder och det inte alltid går som man vill osv. Det hon sa fick mig att tänka mycket efterråt på vad jag själv vill med MIN handboll och hur långt jag är villig att gå och offra, var väldigt nyttigt det där för mig, särskillt eftersom det är gymnasieval för oss snart och jag visste inte om jag skulle söka till Vittra eller inte, men nu har jag värkligen bestämmt mig!!!! Det jag ville säga också var att det var en skit bra presentation =D!!! Men nu ska jag sova! NATT NATT!!



Kommentarer
Postat av: Nina

Med din talang o din inställning kan du nå hur långt som helst. Om du vill så är den blå/gula tröjan din. Jag tror på dig!

2010-10-28 @ 12:16:22
Postat av: Alexandra

Superkul att höra att det var bra! :)



Och jag håller med Nina, du kan nå så långt du bara vill. Med din talang och inställning står du snart i målet på ett mästerskap långt borta i något häftigt land! :D Jag vet att du kan.



Och angående Vittra, blire eller inte? ;)



Kramar påre kompis <33

2010-10-29 @ 13:30:06
URL: http://alltomalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0