Mycket nice dag ;D

Idag har det vart en mycket nice dag. Jag började med att åka till stan och hämta syrran -,-. Sen så blev jag avsläppt vis slussen för att sen vänta på Mimmi. Gick en sväng vid Götgatan för att fördriva tiden. Sen åkte jag och Mimmi till Högdalshallen.... eller vad den nu hette, har ingen aning om var vi var!!:) Var typ "Silwing trojas" hemmahall tror jag... Sen efter vi hade kollat på matchen mellan Gute Visby - HK Stockhom herrar div 3 så åkte vi hem. Eller jag åkte till Forum och mötte Matilda. Vi åt, kolla lite i affärer och hade det allmänd bra :D Köpte en "Kofta" eller vad man nu ska kalla det ifrån H&M sen köpte jag även en perfym från Lindex :) Sen så var det match vid 19.30 mellan Skuru 95 - Jokobsberg. Dem vann, skuru alltså:) Även Lelle kom och kolla och gjorde oss sellis :D ahja, hööres :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0