Match idag, tagga :D

Jaaah, jag har inte skrivit på ett tag sen fuckade sig blogg.se nu på morgonen också, var så tydligen för jättemånga. Men jag var endå inte vaken då så det gjorde inget, gick upp 12.30 idag ! NICE! Var sjukt länge sen jag fick en sovmorgon. Igår i allfall efter skolan så shoppade jag lite grejer efter skolan, lite smått bara^^ fick lite sellis av Ebba först men sen skulle hon klippa sig. Men sen så åkte jag till Sickla med mamma och syster, efter det fick manen kebabtallrik (sjuukt gottXD) på vägen hem. Sen vid 17.00 åkte jag ner till hallen, mötte Ebba där och hämtade en boll sedan fick man skjuts till Tyresö där det vbar stadslagsöäger igen.
Idag ska det bli match kl .. eh vet inte men det är samling vid 15.15 typ :) och det är match mot SKOGÅS så nu är det taggat kan jag säga;) Ahja höööres


               
                 En tubhalsduk ifrån bikbok 150 :- och knästrumpor ifrån h&m 30:- :)

               
                                   2 st BH:sar ifrån h&m :) 50 :- stycket :)

                
                         En vanlig randig långarmad ifrån h&m också :) 100 :-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0