jag e beest

Yes, jag är det helt enkelt bara :) ! Ahja idag så var det handboll sista lektionen, hade glömt shorts, långbtxor och skor.. inte bra:/ fick ta springskorna och lera av dem och sedan stå i springbyxor. Efter h-bollen så åkte jag till forum en snabbis, köpte två par knästrumpr till och en typ hårinpackning, eller måste läsa lite nogrannare vad det är för något sen, hjälpte i allfall till färgat, skadat och slitet hår = mitt hår :) ahja bye bye :)

btw har jag inga läxor idag förutom att jag ska skriva ner nyheter kl 22.0,, nice nice :)

                       
                 Jag i somras, fan vad blek och mullig jag var då, !!! :S:S

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en trevlig dag! :)

2010-10-07 @ 20:46:56
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahaha kissie är så jävla ful

2010-10-07 @ 21:03:26
URL: http://annaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0