ingen karate

Jaaa, det blev ju inge karate idag. Det var endast Bella där nere i hallen när jag kom ner typ 10 eller 5 minuter innan träningen började och dem två som skulle träna oss. Så vi satt där en stund i cafeeterian och väntade. Det var ju strömavbrott i hela hallen så det var helt kolsvart så det gick ju inte att träna där, samma sak gällde ishallen osv. Så antagligen hade en stor ledning gått eller något nu när snön kom. Ahja det var ju lite tråkigt ju, var ju ganska taggad på lite karate ;D. Sen lite senare kom josse, lite över 17.00 då vi skulle ha börjat. Men sen vid typ 17.10 så åkte vi hem. Hmm.. undra hur alla andra hade fått reda på att det inte var någon träning, hyggligt att man informerar om sånt också -,-, haha nej men jag skojja ;D

imorgon då!? Joo då blir det match i Huddinge om jag inte mins fel sen kanske det blir kolla på brorsan efter. Nas. Annars har jag inga planer. som vanligt -,-. Måste även plugga eftersom det är SO prov på måndag, matte prov på onsdag och även NO redovisning på onsdag, skit också. Men snart är det ju LOV så man får väll anstränga sig lite nu innan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0