HAHA domare alltså....

Igår spelade vi mot skogås, HAHA säger jag bara till den matchen!! Vi förlorade, men hur skulle vi kunna vinna den matchen när vi hade sånna där domare, så pinsamma. Felicia ska tex få en rapport så hon blir avstäng, och jag ska fixa så inte den där domaren ska få döma mer, de du -,-;). Sen så typ började den andra domaren gråta lite efter matchen, HAHA eller egentligen tyckte jag inte haha eftersom jag var säkert en av dem som fick han ledsen, sa att han var så jävla pinsam mm. Och det sa Felicia med men till den andra domaren som kanske inte var rätt val! =D

Idag i allfall var det div 2 match. Det blev lika och jag fick rött kort. Domaren sa att det såg ut som om att det enda  jag var ute efter var att skada spelaren, BULLSHIT. Tror han seriöst att jag är ute efter att skada henne eller? När det är en minut kvar och vi leder med en boll och hon kontrar? störda fan. Ahja, men den matchen blev i allfall lika. Sen så åkte jag och matilda hem. Åkte ner till cenutrum på en cykel och köpte bussremsa till mig. Sedan mötte vi Kattis och Ebba i centrum och vi sällskapades till till Eriksdalshallen och kollade syster som spelade mot Kärra. Dem vann med 15 bollar! Och självklart blev det middag på donken med Kattis, Ebba och Matilda, jag borde btw få stammkort där tyckre jag !?! ahja. bye bye

                         
                                


Kommentarer
Postat av: Mormor

Kram på er sötnosar!!

2010-10-03 @ 22:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0