Bara för att jag är jag

Så kan jag skriva lite, endast för att jag är jag, höhö. Nej men annars då vad har hänt denna vecka?? Har ju inte skrivit sen.. igår, förrgår?? Ahja skit samma :) Idag var det en jobbig och tröög dag, hatar torsdagar, har idrott kl 08.00 på morgonen då det är skitkallt och sen klockan 15.00 till 16.00 så är det handboll. Sen kommer man inte förrns efter 17.00. Och idag kom jag hem 17.30 -,-. Ahja, nog om det! Imorgon är det skola mellan 09.15 till 12.15 då vi ska göra "Svenska inför nationella". Det är alltså uppsatsen eller vad det heter som vi ska skriva imorgon, ganska segt så där, men om man skyndar sig lite blir det ju lite tidigare ;) ... Men nu ska jag fortsätta här vid datan lite!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0