Äckel nationella

Vi hade ju nationella i svenska idag- uppsatsen. Fy fan säger jag bara..
Uppfattade hela uppgiften fel så efter jag hade skickat in den så var
jag inte så glad.. Uääk!!!
Men var i alla fall klar vid 11.15 typ.. Så jag höll väll på i ungefär 1
och 40 minuter. Sen var det jobbigt eftersom det tog ca 30 minuter
för mig att välja en uppgift, sen tog det en tid att komma på vad jag
skulle skriva -,-. Ahja, nu är jag hemma i allfall :) ses!!!


Haha, var baara tvungen att visa lite bilder jag tog med min syster
nu när jag kom hem. Hon har köp ett par skor som var 14 cm höga och
hon själv är typ 181. Så hon blev 195.. Haha as kul! Och jag är ca 182
så detta blev våran längd skilland.. LÅNGA TJEJER !!;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0