Tröööt (skol trött)

Jag år trött 24/7!!! Jag somnade 21.30 igår och jag hade bara gått upp och ätit middag vid 20.00 för innan det sov jag från 18.30 till 20.00.. Sen idag när jag skulle plugga så somnade jag igen mitt på dan.. OCH NU ÄR JAG SJUKT TRÖTT IGEN!! Shit.. sen har min brorsa sovmorgon till 12.40 imorgon och själv börjar man 08.00.. Aja, men det är väll bara att gå upp och verka glad dem har 3 sista veckorna.. Annars idag då, vad har jag gjort då? Jo, jag gick upp 06.00, åt frulle, fick skjuts till skolan av grannen, var där 40 minuter innan (men slapp GÅ till bussen), slutade skolan 11.05, åt lunch, åkte hem, plugga, sov, plugga, data, åkte och tanka mope, tittade h-bolls match (förlust mot Liiiidingö), åkte hem, "plugga" och ska SOVA NU!! Haha, intressant dag va!? XD PÖÖSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0