Torsdag = Ledig!!!

Idag så gick jag upp klockan 08.30 för och sen åka med mamma till siggesta klockan 09.30 för att kolla på matilda när hon skulle tävla! Men när vi var där innan klockan 10.00 så visade det sig att själva alltet skulle börja kl 10.00 eller vad det var! XD Så när klockan var innan 11.00 så åkte vi för hon skulle väll antagligen inte hoppa förrns kl 13.00 eller något. Men nu i alla fall är jag hemma och bara tar det lungt. Och sen ikväll SKA VI KÖRA UPP! Haha, jaa han hade tydligen skrivit HELT FEL i mailet han skickade. För det var tydligen inge uppkörning- tiori eller något alls igår utan han skickade bara fel i mailet till mig och matilda. ZzZzZz... säger jag bara! Men aa. Så det blir och åka in dit idag igen ! Men PÖÖSS!

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0