SOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!! =D

GUD VILKET HÄRLIGT VÄDER DET ÄR IDAG, och jag har värkligen försökt att utnyttja det! :P Idag så blev jag väckt av mamma klockan 09.40. Jag låg kvar i sängen en stund sen så gick jag upp för jag skulle följa med henne och syrran för syrran skulle hämta lite saker hos en kompis och då skulle jag köpa hårfärg, så idag ska det färgas hår! Sen när jag kom hem så bytte jag och syster om till bikini och la oss ute vid 12.00 tiden och solade med datan och musik. Vid klockan 15.00 gick hon in för att plugga eller något men jag låg kvar en timma till och solade till 16.00. Så nu har jag fått lite färg om man tittar riktigt noga! Aaaa.. men sen när jag kom in så har jag bara sutiit här vid datan !=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0