Rent av en PISSDAG!!

Nu ska ni får lyssna på alla mina bekymmer...
Imorse vaknade jag av att jag var tvungen att komma i tid till lektionen eftersom jag ALLTID kommer försent på tisdagar. Men då kom jag på att jag inte hade hittat min nyckel dagen innan så jag började leta efter den det första jag gjorde och var SKITSTRESSAD (vet egentligen inte varför -.-). Men sen i alla fall så kom jag på när jag åt frukost klockan 07.00 att jag var tvungen att ta 07.20 bussen ifrån centrum, så det var bara att skita i frukosten och istället cyckla raka vägen ner. När jag är där nere så är jag en 10 minuter tidig ca... När jag väl sitter på bussen så kommer jag på att jag har glömt mobil och att säga grattis till pappa... Glömde HELT bort den denna morgon i all stress.. Sen när jag kommer till skolan så måste jag knipsa låset och sen var väll allt helt "OK" under dagen då.. När jag ska hem sen efter handbollen så åket jag till forum för att köpa ett nytt lås och present till pappa.. Men jag hittar inte ett tillräckligt stort lås så det blev inget men present blev. När jag går ner till nacka trafikplats så missar jag 425 ( sen får jag inte glömma säga att mitt hår blev KRULL efter allt regn osv.. så redan där blev jag på piss humör -.-).. Så får jag ta nästa buss som blev en 474.. När jag är i centrum så får jag vänta på en 425x.. Sen när jag väl sitter på den så ser jag alla cyklar stå där och DÅ kom jag på att jag ställde min där imorse.. Så vid nästa hållplats får jag gå av och sen gå tillbaka... Men när jag kommer dit så är inte den där så jag får vänta på en annan buss.. Sen när jag kom hem hade tydligen min syrra sms om att hon hade tagit den hem.. Men jag hade ju inte med mig mobilen, eller det hade jag tydligen haft HELA DAGEN!! så piss dag för mig.. sen har jag stressat runt 24/7.. GAAHH!! hatar sånna dagar.. haha, aja men GRATTIS TILL DIG som orkar läsa om mina I-landsproblem.. PÖÖSS!!

                                         

Kommentarer
Postat av: kattis

HAHAHAHHAHAHAH

2010-05-25 @ 21:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0