Onsdag!

Dagen idag var väll inte lika jävlig som igår så det var ju bra. Idag så var det typ en vanlig onsdag förutom att RFSL var där och snackade om homosexuella + massa mer! Och det var i 1 timma och 30 minuter så vi missade tyska provet! Vilken otur!;) Men sen efter skolan så åkte jag ner för att träna med 95/96 men eftersom det var match ikväll skulle jag tydligen inte det eller vad det var.. Så jag fick bara åke hem istället.. Nu sitter jag här och laddar upp med choklad inför matchen ikväll!! PÖÖSS!!!

                          
                                    Inte från idag... kanske någon vecka gamal bild!;)

Kommentarer
Postat av: Abdullahthale

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-02-02 @ 10:59:01
URL: http://abdullahthale.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0